Όποιος έχει τη Σφίγγα… σφίγγεται!

Επειδή κάποιοι εξακολουθούν να έχουν την Σφίγγα και να σφίγγονται πάμε να τα πούμε άλλη μια φορά, ελπίζω τελευταία: Ο υποβιβασμός στην Γ” Εθνική είναι κάτι που δεν πρόκειται να το συγχωρήσω ποτέ σε αυτούς που τον προκάλεσαν για να μην πληρώσουν από αυτά που έχουν. Αυτό που προκάλεσαν αυτοί οι «κύριοι» είναι κάτι που δεν θα σβηστεί ακόμη κι αν η ΑΕΚ πάρει δέκα σερί πρωταθλήματα.

Όσο για τους «ρεαλιστές» που με καλούν να το δω ψυχρά και να πω ότι καλύτερα είναι έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, τους απαντάω:

1ον. Τα πράγματα δεν ήρθαν, τα έφεραν και…
2ον. Εγώ ότι αγαπάω το βλέπω… θερμά εγώ δεν μπορώ να δω ψυχρά την ΑΕΚ…

Όλα αυτά εγώ! Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να συμφωνήσει μαζί μου, νομίζω όμως ότι όλοι είναι υποχρεωμένοι να σεβαστούν την δική μου προσέγγιση στα γεγονότα.

Ξέρω ότι πολλοί έχουν υπογράψει ένα συγχωροχάρτι με τη δυο λέξεις: «Νέο γήπεδο». Εγώ όμως μαθαίνω ότι ο εκλεκτός του Δημήτρη Μελισσανίδη κ. Κοτσάτος εμφανίζεται ιδιαιτέρως επιφυλακτικός στο να παραχωρήσει το οικόπεδο της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, 49 χρόνια σε μια Ανώνυμη Εταιρεία για κατασκευή και εκμετάλλευση ενός γηπέδου. Σωστό… όμως ο κ. Κοτσάτος όταν στις εκλογές της ερασιτεχνικής ΑΕΚ έπεσε στην αγκαλιά του Μελισσανίδη για να βγει, δεν ήξερε τη διαδικασία;

Ώρες, ώρες, η σημερινή διοίκηση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, μου θυμίζει κούρσα… Δούρειων ίππων. Αντί οι εκλεγμένοι από το λαό της ΑΕΚ, να μας βοηθήσουν να βρούμε και να ανακαλύψουμε αυτά που κρύβουν στην κοιλία τους οι όψιμοι «ευεργέτες» μας, τσακώνονται για το ποιός θα απαλλαγεί και ποιός θα κρατήσει την «καυτή πατάτα». Ποιος από τους οπαδούς της ΑΕΚ έχει το αίσθημα ευθύνης και την ωριμότητα να κάτσει να μελετήσει, τί σημαίνουν οι αποφάσεις που παίρνονται αυτό το διάστημα;

Θεωρώ όμως ότι έχουμε στο μητρικό σωματείο της ομάδας τη διοίκηση που μας αξίζει, αυτό το λέω και σε αυτούς που δεν πήγαν ποτέ να γίνουν μέλη και σε αυτούς που έγιναν μέλη με το ζόρι για να πάρουν το εισιτήριο του Μελισσανίδη και σε αυτούς που είναι χρόνια μέλη και κάθε εκλογές πηγαίνουν να ψηφίσουν με το «χαρτάκι».

Σχόλια