Μελισσανίδης ρε, μέχρι τελευταίας ρανίδας του πετρελαίου μου!




Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, το 23,1% του πληθυσμού της χώρας. Δηλαδή, 914.873 νοικοκυριά. Δηλαδή 2.535.700 άνθρωποι, βρίσκονται στα όρια της φτώχειας. Υπολογίστε ότι σε αυτές τις έρευνες δεν περιλαμβάνονται οι άστεγοι, άτομα που ζουν σε ιδρύματα, οικονομικοί μετανάστες που βρίσκονται καταδικασμένοι στην παρανομία, Τσιγγάνοι κτλ. Επίσης ο πληθυσμός που βρίσκεται σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό ανέρχεται στο 34,6 του πληθυσμού της χώρας.

Όμως εμένα στα @@ μου όλα αυτά. Εγώ είμαι οπαδός της ΑΕΚ. Πείτε μου πότε είναι το επόμενο Δ.Σ. του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας, να πάω να υπερασπιστώ τα συμφέροντα του κ. Μελισσανίδη, μέχρι τελευταίας ρανίδας του πετρελαίου που έχει απομείνει στην δεξαμενή του σπιτιού μου.

Και... Αχ καλέ, τι σύμπτωση είναι αυτή! Τα πολιτικά κόμματα εκείνα που μας έφτασαν σε πρωτοφανή επίπεδα φτώχειας και απαξίας, είναι τα ίδια που μέσα από τους τοπικούς συνδυασμούς που στηρίζουν στην περιοχή, υποστηρίζουν με θέρμη και φανατισμό το σχέδιο Μελισσανίδη.

Ζήτω η επιχειρηματική δράση λοιπόν, μόνο που «Όποιος δεν θυμάται το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει»!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άκουσα κάτι πολύ σοβαρο απο σχετικά αξιόπιστη πηγή αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω για κάτι άτομα που βρισκόταν στο επίμαχο Δ.Σ και . Μπορείτε να μου δώσετε mail για να επικοινωνήσω με p.m?
Αυτός που έκανε τα προγούμενα σχόλια
Ο χρήστης aliatas είπε…
kourelialive@gmail.com