Βρέθηκε Αεκτζής που είναι και λίγο Ολυμπιακός





Κι όμως βρέθηκε «οπαδός» της ΑΕΚ που είναι και λίγο Ολυμπιακός! Είναι ο διάσημος φωτορεπόρτερ του Reuters, Γιάννης Μπεχράκης. Σε σχετική τοποθέτηση του με αφορμή τον Τηλεμαραθώνιο Αγάπης της UNICEF υπογράμμισε:

«Παρόλο που έχω μικρή σχέση με τον αθλητισμό και υποστηρίζω κατά κάποιον τρόπο την ομάδα της ΑΕΚ, από σήμερα είμαι και Ολυμπιακός! Το εννοώ και είμαι πολύ συγκινημένος με όσα κάνει ο Ολυμπιακός»

Και που να μάθεις κ. Γιάννη  τι κάνει ο πρόεδρος του Ολυμπιακού παράλληλα με την (για ξεκάρφωμα) φιλανθρωπική του δράση. Εκεί να δεις συγκίνηση, μιλάμε για πολύ κλάμα.
Πάντως θα ήθελα να σας εξομολογηθώ ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τον πιο φανατικό οπαδό του Παναθηναϊκού ή του ΠΑΟΚ, με τον πιο άρρωστο γαύρο. Όμως με κάτι τύπους: «Είμαι ΑΕΚ, λατρεύω τον λαό του θρύλου και έχω τον ΠΑΟΚ στην καρδιά μου» αισθάνομαι κάπως περίεργα.

Σχόλια