Μπατίστα: «Μου ρίχνουν λάσπη... κεφτεδολόγοι»



Έντονα εκνευρισμένος με δημοσιεύματα του Τύπου, που άσκησαν σκληρή κριτική μετά την απομάκρυνσή του από τις Ακαδημίες της ΑΕΚ παρουσιάστηκε ο Ντανιέλ Μπατίστα με επιστολή του στα ΜΜΕ.

Ο πρώην προπονητής της Κ-20 της «Ένωσης», μεταξύ άλλων τονίζει πως την τελευταία σεζόν δούλεψε χωρίς χρήματα ενώ κατά τη διάρκειά της θητείας του «έβγαλε» παίκτες, που μάλιστα έφεραν και λεφτά στα ταμεία του συλλόγου.
Τέλος, χαρακτηρίζει «κεφτεδολόγους» τους δημοσιογράφους που του ρίχνουν λάσπη έπειτα από την απομάκρυνσή του τονίζοντας πως δεν είναι «ούτε ουρανοκατέβατος, ούτε ζητιάνος για να ζητήσω σύνταξη από την ΑΕΚ».

Αναλυτικά η επιστολή του Ντάνιελ Μπατίστα:

«Επιστολή προς τα ΜΜΕ

Είναι πραγματικά λυπηρό, να υπάρχουν δημοσιεύματα στον Τύπο, τα οποία προσπαθούν να σπιλώσουν το όνομά μου, με κατηγορίες τύπου, «δεν ήξερα τη δουλειά μου». Πρόκειται για κείμενα μίσους, που υπογράφονται από ανθρώπους, οι οποίοι ήταν πάντοτε καλοί στο “γλύψιμο” προσώπων που έκαναν κουμάντο στην ομάδα. Το ίδιο προσπαθούν να κάνουν τώρα με τον Μελισσανίδη, τον οποίο είχαν ξεχάσει κάποια χρόνια πριν, όταν ήθελε να μπει στην ΑΕΚ και τον άδειασαν.

Ήμουν στην ΑΕΚ τα τελευταία τρία χρόνια, στα οποία πολλοί παίκτες ανέβηκαν από τους Νέους στην πρώτη ομάδα, όπως οι Κλωναρίδης, Φούντας, Παπαδημητρίου, Σέρτζιο, Νικόλτσης, Γροντής, Νικολιάς, Ντούμπερετ, Μάλτσι κ.α.. Μερικοί από αυτούς έφεραν χρήματα στην ομάδα, λόγω μεταγραφών τους στο εξωτερικό (βλέπε Κλωναρίδης, Παπαδημητρίου). Τον τελευταίο χρόνο εργαζόμουν απλήρωτος. Παρ’ όλα αυτά προσπαθούσα να είμαι σωστός στις υποχρεώσεις μου. Δούλευα πολύ με τους παίκτες και επειδή με μερικούς υπήρχε αδυναμία στη μετακίνησή τους, τους διευκόλυνα εγώ με το αυτοκίνητό μου, ξοδεύοντας βενζίνη. Συνεπώς, άφησα έργο στην ομάδα, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες.

Δεν φτάνει λοιπόν που απομακρύνθηκα από την ΑΕΚ, χωρίς να με καλέσει ούτε ένας άνθρωπος και να μου εξηγήσει αντρίκια, «δεν σε θέλουμε για τους εξής λόγους», έρχονται και ορισμένοι… κεφτεδολόγοι για να μου ρίξουν λάσπη.

Ο κόσμος πρέπει να μάθει. Ξέρω πολύ καλά τη δουλειά μου, δεν είμαι ούτε ουρανοκατέβατος, ούτε ζητιάνος για να ζητήσω σύνταξη από την ΑΕΚ. Υπηρέτησα την ομάδα ως ποδοσφαιριστής της και ως προπονητής των Ακαδημιών της. Το ελάχιστο που απαιτώ, είναι σεβασμός στο πρόσωπό μου».
 

Σχόλια