AEK LIVE: Θεέ μου… Καλημέρα!



Θεέ μου καλημέρα. Σε είδα πολύ αγχωμένο χτες στο γήπεδο. Οι ψυχολόγοι λένε ότι άγχος έχουν όσοι έχουν άγνοια για τις καταστάσεις που βιώνουν. Από αργά χθες το βράδυ με αφορμή το άτυχο αποτέλεσμα με τον Αστέρα Τρίπολης θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις πολλά και διάφορα. Τελικά τι σου είπε ο πιστός Αντρέας, απάντησε το κινητό του Βιντιάδη; Αλήθεια Θεέ μου κατάλαβες το πώς σου αναβάλανε την συνέλευση; Μάλλον όχι, όπως κι εγώ που καταλαβαίνω τα πάντα ο μπαγάσας, δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί είναι τόσο σημαντικό να βάλεις στο Δ.Σ της εταιρείας τα δύο πρόσωπα που θες να βάλεις. Λοιπόν Θεέ μου αν ακόμα δεν το έχεις πάρει χαμπάρι, σε ενημερώνω ότι τώρα που τελείωσε η περίοδος πώλησης των εισιτηρίων διαρκείας και μόλις κάνει τον κύκλο του και ο λογαριασμός συλλογής κεφαλαίων για την ΠΑΕ, όχι μόνο δεν θα τους χρειάζεσαι αλλά θα τους είσαι και βάρος και τότε θα δεις τα δημοσιεύματα και τα υπονοούμενα από αυτούς που «έσκιζαν τα ρούχα τους» στο όνομα της υπεράσπισης σου, να κατακλύζουν στην αρχή τις παρασκηνιακές στήλες και στο τέλος στα πρωτοσέλιδα.

Αυτή Θεέ μου είναι η δημοσιογραφία που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή πυρός για τα συμφέροντα των μεγαλομετόχων της ΠΑΕ. Είναι αυτή η δημοσιογραφία Θεέ μου που κλαίει σήμερα για την κατάντια της ΑΕΚ, αλλά δε λέει λέξη γι' αυτούς που έφεραν την μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου σε αυτό το χάλι. Προβάλουν συνεχώς εξιλαστήρια θύματα και μην αμφιβάλεις καθόλου ότι εσύ θα είσαι το επόμενο… δε μπα να είσαι και Θεός. Το γεγονός ότι η εν λόγο δημοσιογραφία είναι «επώνυμη» δίνει ίσως λαβή για σχόλια σχετικά με την απανθρωπιά του συστήματος που υπηρετεί και την τύχη που επιφυλάσσει ακόμα και σε Θεούς που ως χτες πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους στις πολυεθνικές του αθλητισμού. Αλλά αυτό είναι χρήσιμο μόνο στο βαθμό που δείχνει τον ένοχο, τους εκμεταλλευτές του αθλητισμού που ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ είναι καταστροφική για τους συλλόγους.

Κάνε υπομονή Θεέ μου και σε λίγο θα καταλάβεις. Σε λίγο που θα διαβάζεις σχόλια που θα λένε ότι όσο εσύ έπινες τον καφέ σου στο μαγαζί σου, ο ήρωας Δημητρέλος τα πήρε όλα μόνος του. Πιστοποιητικά, ενημερότητες τα πάντα. Δεν είναι μακριά τα ρεπορτάζ που θα ενημερώνουν το λαό της ΑΕΚ ότι μια σοβαρότατη επενδυτική τράπεζα δεν μπορεί να ασχολείται με γραφικούς παλαίμαχους ποδοσφαιριστές. Όχι δεν υπάρχει περίπτωση κανένα «πλοκάμι» της Καθεστωτικής Μιντιοκρατίας που στηρίζει το καθεστώς ΠΑΕ ΑΕΚ να ενημερώσει τον κόσμο ότι η σοβαρότατη επενδυτική τράπεζα που θα σώσει την ΑΕΚ, μάλλον θα εξαγοραστεί από το Αζερμπαϊτζάν ή θα πάρει δάνεια από την Ρωσία μπας και καλύψει τις ζημιές της. Ούτε για τον ρόλο που παίζει στην όλη υπόθεση ο γιαουρτάς (όχι ο Φιλίππου) αλλά ο Αδαμίδης, που για όσους ακόμα δεν γνωρίζουν, διατηρεί παγωμένο γιαούρτι στην Γλυφάδα, με τα λεφτά του κιτρινόμαυρου κόσμου λένε κάποιοι που ξέρουν. Μακάρι να είχα στα χέρια μου τα στοιχεία να το έλεγα κι εγώ!


AEK LIVE: Θεέ μου… Καλημέρα! (Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012)

Σχόλια