«Θέλω να είμαι ο ηγέτης της ΑΕΚ»


«Η ΑΕΚ έχει τεράστια παράδοση στο μπάσκετ ενώ δεν έχω ξεχάσει έστω και ως αντίπαλος τους οπαδούς που έχει. Είναι πραγματικά απίστευτοι και ειλικρινά ανυπομονώ να πανηγυρίσω μαζί τους. Είναι μεγάλη τιμή να φορέσω αυτή την φανέλα και θα κάνω ότι μπορώ για να αντεπεξέλθω στις προσδοκίες τους. Ξέρω τον ρόλο μου. Θέλω να είμαι ο ηγέτης της ΑΕΚ και θα το αποδείξω στο παρκέ. Δεν έχω άγχος. Γνωρίζω τι περιμένει από εμένα η ομάδα μου αλλά και οι φίλοι που θα έρχονται στο γήπεδο να μας υποστηρίξουν. Ειδικά για το κόσμο ο ο οποίος έχει πάθος με την ομάδα και είναι κάτι το οποίο μου αρέσει πολύ, θέλω να προσφέρω πολλά δώρα. Γιατί πολύ απλά αυτή είναι η δουλειά μου. Αυτό θα επιχειρήσω να κάνω. Αυτή είναι η αποστολή μου και θέλω να την ολοκληρώσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο»



Από τις πρώτες δηλώσεις του Άντονι Γκράντι ως παίκτης της ΑΕΚ.

Σχόλια