Παίκτης της ΑΕΚ θα είναι για τα επόμενα 3 χρόνια ο Αραμπατζής


Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε επίσημα την επέκταση της συνεργασίας της με τον τερματοφύλακα της ΑΕΚ για άλλα τρία χρόνια.

«Η επιθυμία μου ήταν να παραμείνω στην ΑΕΚ και ήθελα να τελειώσει το θέμα αυτό το συντομότερο δυνατό. Από εδώ και πέρα με περιμένει ακόμη πιο σκληρή δουλειά και στόχος μου είναι η καθιέρωση στην ενδεκάδα. Είμαι από 18 ετών στην ΑΕΚ κι ελπίζω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε αυτή για πολλά χρόνια ακόμη, ακόμη και μετά το 2013 που λήγει το συμβόλαιό μου», δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ ο Αραμπατζής.

Το θέμα της ανανέωσης του Έλληνα γκολκίπερ είχε εξελιχθεί σε σίριαλ, αλλά η κατάληξη ήταν θετική και για τις δυο πλευρές. «Η ανανέωση της συνεργασίας αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών μου. Όσες φορές με εμπιστεύτηκε ο προπονητής μου, νομίζω πως τον δικαίωσα και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω τα επόμενα χρόνια. Μιλούσα καθημερινά με φιλάθλους της ΑΕΚ και μου έδειχναν πως ήθελαν να παραμείνω στην ομάδα. Το ίδιο φυσικά ήθελα κι εγώ. Ευτυχώς πήγαν όλα καλά», δήλωσε ο Αραμπατζής, ο οποίος είχε 10 συμμετοχές στο φετινό πρωτάθλημα.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΟΝΕΨΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΑΣ ΤΟ 88 ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ. ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΕΤΑ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥΣ Ο ΣΑΡΛΑΧΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΜΠΡΑΒΟ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΩΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΟΛΟΚΟΠΟΥΛΟ.