«Θέλω να επιστρέψω στην Ένωση»


Την επιστροφή του στην ΑΕΚ επιθυμεί ο Νέιθαν Μπερνς. Ο Αυστραλός μεσοεπιθετικός μίλησε στην έκδοση της πατρίδας του για το "Four-Four Two" και τόνισε ότι αν τον θέλουν στην ΑΕΚ και του δώσουν χρόνο συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα, θα ήθελε να επιστρέψει στους «κιτρινόμαυρους».
Τα κυριότερα αποσπάσματα των δηλώσεων του:
"Πήρα λίγο ρίσκο όταν ήρθα στην Κέρκυρα, αλλά στην ΑΕΚ ο Μπάγεβιτς που είχε πει ότι δεν θα έπαιζε πολύ. Με τον Έλληνα μάνατζερ μου επιλέξαμε την Κέρκυρα γιατί πιστεύαμε ότι μου ταιριάζει. Έχω πετύχει 8 γκολ και η ομάδα πάει για άνοδο στην μεγάλη κατηγορία, κάτι που δεν το περιμέναμε στην αρχή.Θέλω να επιστρέψω πίσω στην ΑΕΚ του χρόνου.

Θέλω να τιμήσω το συμβόλαιο δύο ετών που έχω με την ΑΕΚ. Αν μου πουν ότι δεν με θέλουν όμως θα πρέπει να βρω άλλη ομάδα να συνεχίσω. Δεν θα κάτσω μόνο επειδή έχω συμβόλαιο, θα κάτσω μόνο αν είναι να παίξω. Ίσως μείνω στην Κέρκυρα που θα παίζει Σούπερ Λιγκ. Όταν είχα πάει στην ΑΕΚ στάθηκα άτυχος, αφού απολύθηκε ο προπονητής μετά από δύο μήνες και στην συνέχεια ο πρόεδρος. Ο Μπάγεβιτς ποτέ δεν με άκουσε, χρησιμοποιούσε τους παίκτες που ήξερε, πράγμα που είναι φυσιολογικό. Αρα έπρεπε να δουλέψω ακόμα δύο μήνες για να τον πείσω.

Πέρυσι δεν έπαιξα ούτε ένα παιχνίδι, έκανα μόνο προπόνηση. Ήταν δύσκολο, δεν ήταν εύκολο να κάνει μόνο προπόνηση. Φέτος είμαι σε εξαιρετική κατάσταση, βγάζω 90 λεπτά άνετα. Το πρωτάθλημα της Β΄ εθνικής είναι περισσότερο δυνατό και λιγότερο τεχνικό".

Σχόλια