Vamos Argentina

Σεμπάστιαν Σάχα

"Μου αρέσει πολύ η ζωή στην Ελλάδα, ο κόσμος της ΑΕΚ, η ομάδα. Παρότι είμαι μακριά από την πατρίδα μου, με έχουν αγκαλιάσει ζεστά και νιώθω πολύ όμορφα",

"Θέλω να μείνω καιρό εδώ. Η ΑΕΚ είναι η ομάδα που μου άνοιξε τις πόρτες της Ευρώπης. Σέβομαι ό,τι μου δίνει η ομάδα μου και πιστεύω πως θα μείνω. Για μένα είναι προτεραιότητα η ΑΕΚ".


Νάτσο Σκόκο

"Είναι δύσκολο το παιχνίδι απέναντι στον Πανιώνιο, αλλά πιστεύω ότι θα κερδίσουμε. Είμαστε προετοιμασμένοι για αυτό. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό".

"Σίγουρα όταν έχεις δίπλα σου έναν παίκτη από την ίδια χώρα όπως ο Μπλάνκο, μπορείς να συνεννοηθείς καλύτερα. Πιστεύω ότι θα τα πάμε καλά".

"Εχω συμβόλαιό για τρία χρόνια. Από εκεί και πέρα όλα θα εξαρτηθούν από την ομάδα".


Αγκουστίν Πελετιέρι

"Εγκλιματίστηκα πολύ γρήγορα στην Ελλάδα και μου αρέσει πολύ εδώ. Περιμένω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο τέλος της χρονιάς. Δηλαδή το πρωτάθλημα".


Ισμαελ Μπλάνκο

"Το σημαντικό για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο είναι να κερδίσουμε και όχι αν θα βάλω εγώ γκολ".

Σχόλια