Να παλεύεις για αυτό που αγαπάς



«H φιλοσοφία μου στη ζωή είναι να παλεύεις για αυτό που αγαπάς και τουλάχιστον να ξέρεις στο τέλος ότι πάλεψες».



«Ο φόβος είναι για τους δειλούς. Εγώ δεν είμαι δειλός και δεν είναι δειλή ούτε η ομάδα μου. Είμαστε πίσω, αλλά είμαστε εδώ για να παλέψουμε».


«Εγώ δε θα κοιτάξω ημερομηνία γέννησης και εθνικότητας. Για μένα μπορεί να είναι το ίδιο σημαντικός ο Δέλλας με τον Φροξυλιά».


«Ο παίκτης που είναι πολύ ποιοτικός δε σημαίνει αυτόματα ότι εξαιρείται από τη σκληρή δουλειά. Ο Μέσι, για παράδειγμα, δουλεύει πάρα πολύ αν και είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου».


«Οι οπαδοί της ΑΕΚ, να συνεχίσουν να είναι πιστοί στην ΑΕΚ. Χωρίς τους οπαδούς καμία ομάδα δεν υπάρχει. Δεν υπάρχουν προπονητές, ποδοσφαιριστές, δημοσιογράφοι».


«Οι νέοι παίκτες γεννιούνται με ταλέντο αλλά εσύ τους πλάθεις. Δεν είναι κάτι στον υπολογιστή που το ζωγραφίζεις».


Στιγμές, από την συνέντευξη Τύπου του Μανόλο Χιμένεθ

Σχόλια