Η κατάργηση της ζούγκλας

Οι εξελίξεις στα διοικητικά της ΑΕΚ είναι συνεχείς και δραματικές.Μία ημέρα μετά την ήττα από τη Μπενφίκα στη Λισσαβώνα, παραιτήθηκε και ο πρόεδρος της ΠΑΕ!

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Θανόπουλου:
«Κατόπιν των σημερινών εξελίξεων, με την επιστολή των κ.κ. Γκούμα , Χατζηιωάννου και τον αναπάντεχο τρόπο με τον οποίο έγινε, για να διαφυλαχθεί το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας και σεβασμού που έχει απομείνει προς τον θεσμό του προέδρου της ΠΑΕ ΑΕΚ, αλλά και στο πρόσωπό μου, υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου, που ισχύει άμεσα.
Ο λόγος που επισπεύδω την παραίτησή μου, είναι για να σταματήσει επιτέλους αυτό το θέατρο του παραλόγου, το οποίο υπομένουμε και ζούμε τους τελευταίους μήνες στην ΠΑΕ, που υφίστανται οι φίλαθλοί μας, αλλά το σημαντικότερο για να επισπευσθούν άμεσα οι διοικητικές εξελίξεις. Κάνω μια ύστατη και απεγνωσμένη έκκληση προς τους μετόχους της ΠΑΕ ΑΕΚ. Τους κ.κ. Νοτιά, Παππά, Χατζηιωάννου, Κανελλόπουλο, Γκούμα, Νικολαϊδη, Θανόπουλο και Αθηνή, αλλά και την Ερασιτεχνική ΑΕΚ, να αναλογιστούν και να αναλάβουν τις ιστορικές ευθύνες που έχουν απέναντι στην ομάδα μας. Να αφήσουν πίσω τους τις πικρίες και διαφωνίες και να κάτσουν ενωμένοι να βρουν την άκρη για το καλό της ΑΕΚ. Ανεξάρτητα από οποιαδήποτε λάθη έχουν γίνει από όλους τους εμπλεκόμενους, δεν δικαιολογείται τέτοια συμπεριφορά απέναντι στην ιστορία και τον κόσμο μας.
Τους θυμίζω σαν απλός οπαδός της ΑΕΚ πια, ότι είναι κρίμα η ιστορία να τους θυμάται για τις τελευταίες πράξεις τους και όχι για το μεγάλο όραμα και την ελπίδα που έδωσαν το 2004, αφού ως γνωστόν τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Ο μόνος λόγος που παραμένω παρά τη θέλησή μου για όσο χρόνο χρειαστεί, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, είναι για να διαφυλάξω στο μίνιμουμ την ομαλή λειτουργεία της εταιρίας, αφού τη δεσμεύω με την υπογραφή μου. Θα ήθελα, τέλος, να ευχαριστήσω τον κόσμο της ΑΕΚ, για την υπομονή και την ωριμότητα που έδειξε στα δύσκολα που περάσαμε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ήμουν πρόεδρος. Εύχομαι στην ομάδα μας να βρει τη λύση που αρμόζει στην ιστορία της».

Δήλωση επίσημη έκανε και ο Πέτρος Παππάς:

« Επειδή διαβάζω τις τελευταίες ημέρες στις εφημερίδες και ακούω στο ραδιόφωνο , είτε δηλώσεις μου που δεν έχουν γίνει στην πραγματικότητα, είτε μαθαίνω για σκέψεις μου τις οποίες δεν έχω κάνει, θα ήθελα να ανακοινώσω ότι εάν έχω κάτι να πω θα το κάνω επισήμως και μόνο μέσω της ΑΕΚ ΠΑΕ. Επίσης, αντίθετα με σχετικά δημοσιεύματα, δεν ηγούμαι κάποιας συγκεκριμένης επενδυτικής κίνησης».


Τι λέω εγώ για όλα αυτά;

Λέω ότι οι ΠΑΕτζήδες μονάχα ερμηνεύουν με διάφορους τρόπους την οικονομική ζούγκλα που έχουν καταδικάσει την ΑΕΚ, το ζήτημα για τους οπαδούς τις ΑΕΚ όμως, είναι η κατάργηση της ζούγκλας.

ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.



Σχόλια