Βεροια AEK 0 -1




Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο Μπλάνκο ...πήρε την ΑΕΚ από το χέρι και την οδήγησε στη νίκη Η οποία, ταυτόχρονα, μας έφερε να συγκατοικούμε (με 6 βαθμούς) στην πρώτη θέση με την Ξάνθη. Σ' ένα μέτριο έως (πολλές φορές) κακό παιχνίδι, νικήσαμε την Βέροια με 1 - 0 (35' Μπλάνκο). Βάσιμες δικαιολογίες, η κούραση και το χωράφι που ονομάστηκε γήπεδο. Αποτέλεσμα; Λίγες φάσεις, κακή κυκλοφορία, ελάχιστες ολοκληρωμένες ενέργειες. Ο Δέλλας παραδέχτηκε την κακή εμφάνιση, εξηγώντας: «Περιμέναμε ότι θα μας βγει η κούραση των 3 συνεχόμενων αγώνων. Μετά το γκολ δε ρισκάραμε. Θέλαμε να το "κλειδώσουμε". Δείξαμε χαρακτήρα. Κρατάμε τους τρεις βαθμούς».

Ο Ίσμαελ Μπλάνκο σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εφημερίδα της πατρίδας του είπε: "Θέλω να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να πετύχω ακόμα περισσότερα γκολ από τα 28 που πέτυχα πέρσι Το θέλω πάρα πολύ Έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητες μου και η δουλειά ενός επιθετικού είναι να βάζει γκολ Πρώτα όμως πρέπει να σκέφτομαι την συνολική απόδοση της ομάδας και όχι τις ατομικές μου επιδόσεις"

"Όταν ανεβήκαμε κατηγορία με την Ολίμπο, σκαρφάλωσα πάνω σε ένα δέντρο που βρισκόταν πίσω από το τέρμα για να πανηγυρίσω ένα γκολ! Ευτυχώς δεν έσπασε... Ο αγαπημένος μου πανηγυρισμός είναι να ανεβαίνω στα κιγκλιδώματα και να γίνομαι ένα με τον κόσμο(ποιον μου θυμίζει;), αλλά αυτό δεν ξέρω ακόμα αν επιτρέπεται στην Ελλάδα"(επιτρέπεται, επιτρέπεται...)"Με διασκεδάζει πάρα πολύ όταν χαράζω το Ζ του Ζορό και φοράω τη μάσκα. Τρελάθηκα όταν είδα ότι αρέσει και στον κόσμο αλλά και στους συμπαίκτες μου. Το κυριότερο επίσης είναι ότι αρέσει και στην κόρη μου".
"Θα μου άρεσε μόλις σκοράρω να ακούω τη μουσική του Ζορό από τα ηχεία Θα ήταν ένα κινηματογραφικό σκηνικό και θα ένιωθα σαν να έπαιζα σε ταινία! Επίσης θα ήταν καταπληκτικό να με ακολουθήσει και ο κόσμος και να φορέσει μάσκες! Θα ήταν απόδειξη ότι με αγαπάει και του αρέσει αυτό που κάνω στο γήπεδο. Θα αισθανόμουν πολύ περήφανος".

Πεπεισμένος ότι η ΑΕΚ μπορεί να φτάσει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος εμφανίστηκε ο Έντσον Σίλβα Ράμος, σε δηλώσεις του που καταχωρήθηκαν στο πρόγραμμα του αγώνα με τη Βέροια

Αλλη μια μέτρια εμφάνιση για τον Μαντούκα

Ο Ταμαντανί Ενσαλίβα, ήταν αρκετά καλός ανασταλτικά και πολύ κακός δημιουργικά...

Για ανωτερότητα της ΑΕΚ έκανε λόγο ο Ριβάλντο μετά το τέλος του αγώνα «Ηταν μια σημαντική και δύσκολη νίκη. Ημασταν καλύτεροι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε ένα παιχνίδι που έγινε σε πολύ κακό αγωνιστικό χώρο. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν ήταν εύκολο να απαιτήσουμε να αποδώσουμε καλό ποδόσφαιρο».
Μετά τον Μπλάνκο, ο Μανού ήταν ο καλύτερος παίχτης της ΑΕΚ στη Βέροια

Η Original είχε φροντίσει να δώσει το δικό της στίγμα στον Νικολαϊδη, αφιερώνοντας του ένα πανό με το μήνυμα «Ντέμη, ήρθαμε κι εδώ».



Δείτε το Original φεστιβάλ στην Βέροια.

Σχόλια